Robomow

Tuinadvies Logo2

Robomow
    Door tuinadvies.be

Milieuvriendelijk leven zonder zich in te spannen….Met Robomow® houdt u niet alleen uw tuin, maar ook een stukje van de planeet proper, terwijl u relaxed toekijkt.

Drie op vier Belgische huiseigenaars zijn de trotse bezitters van een tuin.  Grasmaaien is dan ook voor velen een (soms vervelend) terugkerend karwei.  Maar, grasmaaien is heel gemakkelijk geworden dankzij Robomow®. Deze volautomatische gazonmaaiers maaien het gras terwijl de fiere eigenaar lekker iets anders kan doen, of gewoon toekijkt hoe mooi het gazon gemaaid wordt, zonder menselijke tussenkomst. Robomow® toestellen zijn eenvoudig in gebruik, gemakkelijk te installeren en perfect voor kleine en grote gazons. Zowel voor vlakke gazons als voor gazons met hoogteverschillen en met regelmatige of grillige contouren.

Ecologisch tuinieren is in. De Robomow® toestellen zijn opgebouwd uit recycleerbaar materiaal en dankzij  “ECO”mode en de extra scherpe messen op alle toestellen wordt er energie bespaard. De toestellen bepalen zelf wat de stand van het gras is en passen zich daar op aan. Dit alles zonder olie of benzine, en dus ook geen vervuiling. En lawaai maken ze ook bijna niet, ze zijn fluisterstil (max. 76,6 dBA in ECO mode).

Hoe gaat het in zijn werk :

1. Bepaal eenmalig de te maaien zone in uw tuin door middel van een discrete kabel
    2. Stel het tijdstip in waarop u wenst dat de Robomow uw gras maait
    3. Relax, Romow maait terwijl u geniet.

De ecologische Robomow RL2000 gebruikt olie noch benzine en de batterij heeft tot 3uur20 autonomie.  De machine beschikt over mulching techniek zodat het gras in minuscule deeltjes wordt gemaaid en als mest voor uw gazon dient.

Nieuw dit jaar is dat de Robomow RM510  in tegenstelling tot vorig jaar NU tot max. 500 m² maait en de randjes ook mee maait.

Nieuw is ook het knalrode grotere broertje van de City 110 nl. de City 120 die tot 1500 m² maait.
    Er zijn verschillende modellen beschikbaar zodat er voor ieder gazon een geschikt model te vinden is.  Prijzen vanaf 999 €.
    Meer informatie over de producten en verkooppunten in België vinden op : www.robomow.be of op het nummer: 070-660124 (€ 0,30 p/m)

Win een Robomow® RM510

Dankzij de wedstrijd "Mooiste Tuin van België 2011" en "Mooiste Tuin van Nederland 2011" kunnen wij een Robomow® RM510 ter waarde van €1299 schenken aan de mensen die stemmen om hun favoriete tuin.
    Inschrijvingen voor deze wedstrijd starten op 1 maart en lopen tot eind april.
    In de maand mei kan er gestemd worden, en uit die stemmers verloten we 1 Romobow voor een stemmer uit Nederland en 1 voor een stemmer uit België.
    Meer info over deze wedstrijd leest u op "Mooiste Tuin van België 2011" en "Mooiste Tuin van Nederland 2011".

Over Robomow®

Robomow® is een belangrijke speler in de markt van automatische grasmaaiers.  Onze innoverende producten maken het leven gemakkelijker.  Robomow®  grasmaaiers zijn milieuvriendelijk.

Robomow®  is een product van Friendly Robotics®, opgericht in 1995.   Het bedrijf is marktleider in het ontwerpen en vervaardigen van automatische grasmaaiers en andere huishoudelijke robottoepassingen.    Robomow® modellen worden verkocht in Europa, de VS, Canada, Zuid-Afrika, Australië en Nieuw-Zeeland.